Soluționarea daunelor

Notificarea daunelor în baza asigurare DEFEND Gap

Vreau să soluționez o cerere de despăgubire. Asa se intamplă: La DEFEND INSURANCE GROUP înțelegem importanța câștigării încrederii clienților noștri și ne vom asigura că cererea dumneavoastră de despăgubire este procesată cât mai repede posibil, astfel încât să puteți începe să conduceți din nou linistiți. Prin urmare, vă rugăm să cooperați la soluționarea cererii de despăgubire, să depuneți documentele necesare în timp util și să urmați procedura de acordare a indemnizației de asigurare conform instrucțiunilor date de către experții noștri de despăgubiri.

    Soluționare cererilor de despăgubire în baza asigurare DEFEND Gap

    Raportarea unei daune:

    Raportați daunele produse autovehiculului dumneavoastră în termen de 8 zile de la data incidentului, fie la numărul de telefon +40 312 295 260 fie prin e-mail la daune@defendinsurance.ro.

    Pentru a raporta o cerere de despăgubire, veți avea nevoie de numărul poliței de asigurare sau de codul VIN al vehiculului și de detalii despre accident (când și cum a avut loc accidentul, cine folosea vehiculul, dacă poliția s-a ocupat de caz, dacă este vorba de o pierdere totală, numele companiei de asigurări și unde se află vehiculul accidentat).

    Furnizarea documentelor:

    Va trebui să completați [Formularul A] și [Formularul B] pentru a raporta cererea de despăgubire și să atașați următoarele documente (sau o parte din ele, conform instrucțiunilor expertului în daune):

    - O copie a documentului de achiziție a vehiculului (de obicei o factură)

    - O copie a ambelor părți ale certificatului de înmatriculare a vehiculului, partea II (certificat tehnic)

    - O copie a contractului de finanțare

    - O copie a documentului care atestă asigurarea de avarie a vehiculului

    - O copie a dovezii raportului de poliție/ anchetei privind incidentul

    - Copie a permisului de conducere al utilizatorului vehiculului la momentul incidentului

    - Adresa locului de depozitare a vehiculului, inclusiv datele de contact (pentru o eventuală inspecție a vehiculului).

Nu știți și aveți nevoie de ajutor?

Experiența dumneavoastră pozitivă este importantă pentru noi, așa că tratăm fiecare caz individual.