UTILE

Întrebări și Reclamații

Aveți nevoie de un sfat? Contactați-ne, vă vom răspunde la întrebări în cel mai scurt timp posibil, cel târziu în următoarea zi lucrătoare. Aveți o reclamație? Regretăm sincer acest lucru și ne cerem scuze pentru orice complicații. Am aprecia dacă ne-ați comunica reclamația dvs., astfel încât să putem remedia situația și să ne îmbunătățim serviciile oferite.

    1. Reclamațiile sau solicitările de informații cu privire la această asigurare pot fi trimise în scris, prin e-mail sau prin poștă, administratorului din Katowice:

    DEFEND INSURANCE Sp. z o.o.
    Ligocka 103
    40-568 Katowice, Poland
    Tel: +40 312295260
    E-mail: info@defendinsurance.ro


    2. Administratorul va confirma imediat în scris primirea reclamației asiguratului poliței de asigurare și îl va informa în scris cu privire la decizia sa referitoare la această reclamație.


    3. Administratorul se angajează să răspundă reclamației asiguratului poliței de asigurare în termen de cincisprezece zile lucrătoare de la prima notificare a reclamației.


    4. În cazul în care administratorul nu poate soluționa reclamația în acest termen, acesta informează în scris persoana asigurată cu privire la motivele acestei situații și se angajează să soluționeze reclamația în termen de încă cincisprezece zile lucrătoare de la acest moment.


    5. În cazul în care Asiguratul poliței nu este mulțumit de răspunsul la reclamație sau dacă reclamația nu este solutionată în termenele stabilite mai sus, Administratorul va informa Asiguratul poliței pe cine să contacteze în funcție de tipul si natura reclamației.


    6. Administratorul este înregistrat în cadrul registrului gestionat și menținut de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România. (https://portal.asfromania.ro)


    7. Asiguratul poate depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere Financiară din România:

    Datele de contact sunt următoarele:

    Autoritatea de Supraveghere Financiară din România

    Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, cod poștal 050092, București

    Tel: 0800 825 627
    E-mail: office@asfromania.ro

    Online: accesarea Portalului ONLINE - Depunere Petiție/Reclamație/Sesizare - prin crearea unui cont de utilizator și completarea datelor de identificare solicitate.


    8. În cazul în care reclamația se referă la o cerere de despăgubire în temeiul prezentului contract de asigurare sau la termenii acestei asigurări, asiguratul se poate adresa, de asemenea, următorului birou:

    sau în scris la Office of the Arbiter for Financial Services, 1st Floor, St Calcedonius Square, Floriana FRN 1530, Malta, telefonic la 00356 21 249 245.

    9. Mai multe informații pot fi găsite pe financialarbiter.org.mt


    10. Autoritatea de Supraveghere Financiară din România și Arbitrul pentru Servicii Financiare (Malta) se așteaptă să urmați procedura de mai sus înainte de a vă accepta cazul.


    11. În cazul în care asiguratul nu este mulțumit de o decizie luată de asigurător, acesta are, de asemenea, opțiunea de a contacta direct autoritățile de supraveghere responsabile:

    a. Autoritatea de Supraveghere Financiară din România
    Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, cod poștal 050092, București

    Tel: 0800 825 627

    E-mail: office@asfromania.ro

    Online: accesarea Portalului ONLINE - Depunere Petiție/Reclamație/Sesizare - prin crearea unui cont de utilizator și completarea datelor de identificare solicitate;

    b.  Autoritatea pentru servicii financiare din Malta (MFSA): Departamentul: Office of the Arbiter for Financial Services (OAFS), Attard BKR 3000, pot fi depuse direct sau utilizând un formular de pe site-ul: MFSA: www.mfsa.mt/consumers/complaints/?ver=10000


    12. Dreptul Asiguratului/Contractantului/Beneficiarului poliței de asigurare de a acționa în justiție nu este afectat.