Soluționarea daunelor

Notificarea daunelor în baza garanției DEFEND Car Protect

Vreau să soluționez o cerere de despăgubire. Asa se intamplă: La DEFEND INSURANCE GROUP înțelegem importanța câștigării încrederii clienților noștri și ne vom asigura că cererea dumneavoastră de despăgubire este procesată cât mai repede posibil, astfel încât să puteți începe să conduceți din nou linistiți. Prin urmare, vă rugăm să cooperați la soluționarea cererii de despăgubire, să depuneți documentele necesare în timp util și să urmați procedura de acordare a indemnizației de asigurare conform instrucțiunilor date de către experții noștri de despăgubiri.

    Soluționare cererilor de despăgubire în baza GARANȚIEI EXTINSE DEFEND Car Protect

    Raportarea unei daune:

    Vă rugăm să raportați daunele produse autovehiculului de îndata ce evenimentul de daună a avut loc, fie telefonic sau prin e-mail la: daune@defendinsurance.ro

    Pentru a raporta daunele, aveți nevoie de numărul politei de asigurare al vehiculului sau de numărul de identificare al vehiculului/seria de șasiu (VIN).

    Alegerea service-ului auto:

    Vehiculul trebuie dus la un service auto autorizat R.A.R pentru a fi evaluată dauna. Alegerea service-ului de reparații este la latitudinea dumneavoastră, alegeți-l în funcție de nevoile dumneavoastră.

    Furnizarea documentelor:

    Pentru evaluarea daunei sunt necesare următoarele documente: o diagnoză a avariei, o estimare a costului reparației, un Formular A completat pentru raportul de daună, o documentație foto a vehiculului și o copie a certificatului de înmatriculare partea a II-a (documentul de înmatriculare al vehiculului). După ce reparația a fost finalizată, vă rugăm să ne transmiteți Formular B completat.

Nu știți și aveți nevoie de ajutor?

Experiența dumneavoastră pozitivă este importantă pentru noi, așa că tratăm fiecare caz individual.